CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday 15 January 2012

My routine yg ngiley in everyday.. ~_~"

yahaaa...rutin harian me yg ngiley.. 

cerita nya tek sal my rutin at my workplace...h0ho..everytime bila me rest.,i'll take a nap for a while..after feel pressure..depressed (aieyh..sama la ya) ..tired. wohooo!~ tidur is d besttttttttttt things i'll do. even rest just for 1 hour. cukupla ya k merehatkan badan..n release all a feel of pressured. **sure pressure n tired..rasa nok give up dah jaga sebuah kedai ya...nasib ada assistant..(2x5  juak nakal...hahahaha...biasala..-->Supervisor sporting) tapi yg sik best nya...bila dh tegas..serius la plak. :p . Dah jadi rutin..time rehat mesti TIDUR! hahahaha..n d second rutin is..bangun n jalan pusing kedai. why??? ....adede..lepas bangun mesti rasa mamai nak. haha..that i'll do b4 continue n off to work.. yahaa..ngiley~~~~~~   sampai kak nor(my manager) n mdm(bos wife) naik hairan when look at me ..n wat im doin...sure costumer pun heran mangkali arrr... ~_~"

mdm : kuat lucu kamu nie...haiyaaaa...

okay..sekian..

have a well deserved rest people. :)